четвер, 22 березня 2018 р.

Всесвітній день поезії

     У літературній вітальні бібліотеки та клубу села Слобода Небилівська відзначаючи Всесвітній день поезії, організовано поетичну ікебану «Поетичне сузір'я нашого краю». Всесвітній день поезії - свято, яке відзначається щороку в день весняного рівнодення - 21 березня.
    На поетичному святі ведучі ознайомили присутніх з творчістю місцевих поетів, людей пера і слова Прикарпатського краю, а саме Рожнятівщини, яка славиться талановитими людьми.
     Серед «Поетичного сузір'я нашого краю» відомими є поети народжені в селі Слобода Небилівська. Це Степан Осадчук та Богдан Миндюк. На святі поезії були використані рядки з віршів Степана Осадчука, який писав про те, що бачив, що почув, про що нашептали йому берези та смерічки. 
Слобідко моя барвінкова,
Духовний ти мій оберіг.
Перлина моєї любові.
Яку я у серці зберіг..
     Та біографічні рядки Богдана Миндюка, який у поетичних рядках викладав свої почуття та переживання, перемоги та поразки, закоханість та зради.
Бойківщина рідна. сторона моя, 
Про любов до тебе заспіваю, 
Ріки і струмочки, гори бачу я, 
бо тебе ніде не забуваю.
     Була оформлена книжкова викладка на якій представлені  збірки поезій Любомира Михайліва, Ольги Парадовської, Оксани Лесюк, Лесі Шмегельської, Наталії Данилюк, Любові Соломчак, Галини Пухти. Явдокії Шумей.

Немає коментарів:

Дописати коментар