четвер, 25 лютого 2016 р.

Життєві дороги Лесі Українки

     24 лютого 2016 року  для учнів 8-А класу проведено літературно-музичну годину "Життєві дороги Лесі Українки" присвячену 145-ій річниці від дня народження поетеси.

Хто вам сказав, що я слабка,
Що я корюся долі?
Хіба тремтить моя рука
Чи пісня й думка кволі?
Леся Українка.

     Висвітлюючи сторінки біографії та творчого шляху поетеси користувачам продемонстрували документальний фільм "Обличчя української історії. Леся Українка". Ведучі та запрошені гості згадували поетичні рядки творів: "До мого фортепіано", "Як будеш дружинонька шлюбна моя", "Сім струн", "Мелодії". Звучали вірші присвячені поетесі "Ти хотіла крізь сльози сміятись" та " Достойна донька Матері-Вкраїни". Звучала пісня кубанського козачого хору "Рання весна" на слова Лесі Українки. В кінці заходу проведена вікторина по творчості поетеси.



      В проведенні заходу взяли участь: працівники бібліотеки, завідуюча клубом с.Небилів Шляхтич Тетяна Михайлівна, учитель укрїнської мови Соломчак Ірина Констянтинівна та користувачі бібліотеки.
       Для користувачів бібліотеки оформлено викладку літератури "Життєві дороги Лесі Українки"


Немає коментарів:

Дописати коментар